lørdag 3. oktober 2009

Sees i mai.

En sensommerdag 2009.
En eller annen dag nå må jeg bare innse at utemøblene våre vil ha det bedre i garasjen enn ute i hagen. Garasjen er nå i orden (vi hadde vannlekkasje der) og hyller og kroker der inne har gjort at vi har fått ting unna og på faste plasser. Men siden det garasjeprosjektet vårt tok litt tid, så har det vært så deilig å ha en periode med hagebord og stoler som innbyr til grilling og kos nå etterpå. Vi hadde nemlig en periode hvor vi var usikre på hvor stolene og bordet hadde tatt veien. Det var ting overalt, under alt og oppå alt. Da så det ut som det HER. Når jeg kikker ut vinduene her i dag må jeg bare innse at det er på tide å få dette under tak samme hvor hyggelig jeg synes det er der ute. Sees i mai igjen kjære hagemøbler.

1 kommentar:

  1. Når jeg leste overskriften din ble jeg oppriktig REDD!
    Jeg ble redd du ikke hadde tenkt å blogge igjen før i MAI.
    Så så jeg da at jeg kunne puste lettet ut.
    Hagemøblene mine står også ut på overtid for å si det slik, så takk for påminnelsen!

    SvarSlett