onsdag 7. oktober 2009

Høststorm!

Vi venter på at bollene skal avkjøles.....mmmmm.....
Bonusen syntes slettes ikke det var nødvendig å gå i barnehagen i går. "Skal du på jobb da mamma?". Nei, det skulle jeg jo ikke og etter å ha fått et bedende blikk og verdens beste kos ble det besluttet at vi skulle kose oss hjemme. Vel, kos og kos. Det var hele 16,5 grader i stua vår og det fristet mer å dra på besøk. Vi inntok dermed sofaen hos en venninne og der kunne hun diske opp med helt nystekte boller. Er det rart Bonusen trives med å ha hjemmedager? Bonusen så film og vi voksne skravlet. Vel hjemme igjen var det bare å få fyrt opp i peisen. Det hadde steget til 17 grader, men fortsatt langt utenfor komfortsonen vår. Utpå ettermiddagen kom et vennepar og deres jenter på besøk og siden alle var frosne fortsatte vi fyringen. Utpå kvelden var jeg ikke i form, slapp og trøtt og litt svimmel. Ikke så rart når vi sjekket temperaturen, -vi burde ha stoppet å fyre på 24 grader. Når det er 27 grader er det jo ikke så rart at man føler seg litt slakk kanskje?

6 kommentarer:

  1. Så deilig å komme til gode venner og få nystekte boller. Heldige dere er. Og deilig for bonusen og ha en hjemmedag av og til.

    Klem.

    SvarSlett
  2. Stoppe på 24 grader, sjokk...her fyrer vi så vi nesten går opp i røyk. Får ofte komentarer på at vi har det litt varmt, kan ikke skjønne hvorfor. Så deilig at du kan gi ham en hjemmedag sånn helt uplanlagt.

    SvarSlett
  3. Å holde ungene hjemme i ny og ne er noe jeg savner etter at de begynte på skolen, da er det liksom ikke like lett å "skulke"...
    Ellers må jeg få si: Jeg savner deg!
    Det gleder nemlig et Prinsesse hjerte å lese om de små og store begivenhetene som foregår hos deg - så nå håper jeg du snart kommer på banen igjen.

    SvarSlett
  4. Håper du ikke skal slutte å blogge? Savner oppdateringene dine... Er jo så koselig å vite hva som skjer hos dere selvom jeg ikke ser dere hver dag lenger:P

    Klem fra Tine

    SvarSlett
  5. Hva skjer med blogginnleggene fra deg, har de sluttet å komme?? :-( Håper du er tilbake i bloggeverden snart!!

    SvarSlett
  6. Hei du -håper alt er bra hos dere og at du snart får litt skrivekløe igjen!

    SvarSlett