mandag 20. juli 2009

Noen ganger....

...så lurer jeg litt på hvordan hjernene våre fungerer! MrT er en rolig og sindig mann, har tilsynelatende kontroll på det meste. Men, han har sine sider. Han er ekstremt god på å ha fokus, -på kun en ting av gangen! Mine hjerneceller hopper og spretter og kan sikkert virke litt vel ustrukturerte for andre til tider. MrT derimot mister for eksempel aldri tråden når han forteller noe. Det kan selvfølgelig ha noe med at han stopper opp med det han holder på med mens han prater, mens jeg gjerne gjør fire ting samtidig. Resultatet blir nok dessverre deretter innimellom..... Men så har det seg altså sånn at mrT og jeg skal ut på en aldri så liten kveldstur. Snille C skal sitte her mens vi lufter oss litt. MrT står på utsiden og jeg roper etter han at han må huske mobilen sin. "Ja, det var sant!" Han forsvinner inn i gangen virrer litt rundt, finner ikke mobilen, jeg ser litt oppgitt på han og da han følger blikket mitt skjønner han hvorfor. Han virrer rundt og leter etter mobilen sin, -som han forøvrig holder i hånden!....... Noen ganger er det virkelig en fordel å ha evnen til å gjøre flere ting på en gang, -lete OG tenke seg litt om.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar