tirsdag 21. juli 2009

Sommerferiemodus?

Jeg liker egentlig alt slags vær, -sol, regn, snø. Det er bare å kle seg, og komme seg ut. Men, jeg har gjort noen nye erfaringer de siste dagene. Værmeldingene endrer seg jo hele tiden og da er det søren meg ikke lett å vite hva man liker og vil lenger..... Planen var å bruke båten, men dette er en 27 fot stor båt hvor barna sover nede i en liten kabin og vi voksne på solsengen bak. I fjor sommer bodde vi i båten i to uker uten problem. Men, da var det sol og båten var vi knapt i. Med ustabilt vær og stadig regn er tanken på tre barn og to voksne i en båt hvor man må på land for å skifte mening ikke særlig fristende. Familiehytten på Vestlandet har seilet opp som et hett alternativ for mrT og barna, men der er svigermor og svigerfar og vel..... (kremt..) svigerforeldrene mine er verdens søteste og snilleste men vi har vært på hytten sammen med de tidligere og da var vi enige om at det ikke ble aktuelt igjen. Det kan rett og slett bli litt for mye styr for alle parter. Undertegnede har ymtet frempå med Sverige hvor vi har venner som er denne uken, men det var ingen jublende respons på det heller akkurat. Status nå er en total forvirring rundt de tre kommende ukene. I ren desperasjon ringte jeg Ving, men jeg var jo ikke den eneste som prøvde meg der..... Avreise 5. august til over 30 tusen??? Nei takk, da håper vi snart solen forbarmer seg over oss her i stedet! Please!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar