mandag 10. august 2009

Tilbake til hverdagen!

Epsonsalt og oljen "Udo`s choice" fra Helios på Sandvika Storsenter.

En av de bøkene jeg har lest i sommer en "KJERNESUNN FAMILIE". Denne boken er blitt en hit og har solgt i bøtter og spann. Sikkert flere der ute enn meg som er blitt interessert. Jeg synes personlig dietten de følger er litt ekstrem, men det er absolutt ting å tenke over og noen innskjerpinger og fornyelser i matskapene våre blir det fremover. Jeg er blitt mye mer oppmerksom på sukker! Dette inntaket skal reduseres ytterligere. Det er utrolig mye skjult sukker i mat og små kropper har særdeles lite nytte av dette. Videre blir det mere grønt, mere rent kjøtt, mere fullkorn, mere sunne oljer, mindre halvfabrikata og mat med kortere reisevei (altså mat som er så fersk som mulig). Og for oss voksne blir det noen runder med fotbad i Epsonsalt (virker rensende på kroppen).
Etter uker med ferie, grilling, is, hvitvin og masse kos kjenner jeg at det er helt greit at det hverdag igjen.

2 kommentarer: