torsdag 10. september 2009

Award fra Elisabeth i Lykkehjørnet


Hyggelige Elisabeth i Lykkehjørnet har gitt meg en award. "Fortell 10 ting om deg selv".
Off we go!

1. Jeg er enormt glad i mann og barn. De er nr 1.
2. Jeg er et b-menneske. Har vel strengt tatt beveget meg langt ut i alfabetet når det kommer til denne type klassifiseringer.
3. Jeg er en estetiker som er opptatt av hvordan det er rundt meg.
4. Jeg er sosial, men også litt sjenert (selv om noen har vondt for å tro det).
5. Jeg er engasjert i det som skjer rundt meg både familie, venner, jobb og nærmiljø.
6. Jeg fikk akkurat verdens fineste attest fra min tidligere sjef (bank). Da ble jeg litt stolt over meg selv!
7. Jeg stiller opp for de rundt meg.
8. Jeg savner Oslo bittelitt innimellom.
9. Jeg er født i stjernetegnet tyren.
10. Jeg har vekslet blikk med kronprins Håkon Magnus. Grunn? Jeg holdt på å kjøre rett inn i siden på han......... Huff, kunne blitt en lei sak.

Jeg sender utfordringen videre til fru Storlien som er vel verdt et besøk.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar