mandag 7. september 2009

Bjørnebærlykke.

Frosne bjørnebær på vei ned i fryseren.
På besøk hos en av mine venninner ble jeg stående og beundre bjørnebærbusken hennes. Makan! Skulle tatt bildet, men ble så perpleks at jeg glemte det helt!.... Denne busken har de nå formet til en portal som leder opp til terrassen deres, og ikke bare det, -den hadde noe vanvittig med bær. Husmorvikaren vil også ha! Tror det må bli alvor av prosjekt kjøkkenhage snart! Da jeg skulle dra derfra lurte hun på om jeg ville ha et spann med frosne bjørnebær??!!! Om jeg vil?? JAAAA!
Spannet er smuglet ned i fryseren (vet om noen her i huset som hadde satt hele spannet til livs med en gang om de hadde kunnet....) og skal brukes med omhu. Bærene er så store og fine at jeg ikke får meg til å røre de eller lage saus......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar