lørdag 12. september 2009

Lykken er.....

Bildet er lånt fra kunstneren Bjørg Torhallsdottir

At mrT tar en feriedag slik at han og jeg får en dag som bare er vår! En dag hvor de søte, små er i skole og barnehage. En dag hvor det er sol, båten fortsatt er på vannet og vi voksne klarer å legge bort alle disse "viburdeha....." sakene våre. Etter at barna var trygt avgårde på morgenen betilte vi "club sandwich" fra CafeM (favoritt!), pakket en bag og dro ut med båten. Ute i skjærgården ankret vi opp, hørte på måkene, lot solen varme, slumret og pratet før det var tid for å reise hjemover for å møte barn som var på vei hjem etter endt skoledag. En skikkelig energiinnsprøytning for mor og far. Noen ganger er det så deilig å bare være oss to for en liten stund.

6 kommentarer:

  1. Høres ut som en deilig dag. Vi pleier også å gjøre dette et par ganger i året. Det er viktig å lage små pustehull i en ellers så travel hverdag. Ha en fortsatt god helg. Klem.

    SvarSlett
  2. Prøvde å legge igjen en kommentar tidligere, men prøver igjen:) Det hørtes ut som en utrolig deilig dag for de voksene i familien, sånn skulle alle gjort oftere tror jeg. Og når det gjelder club sandwich fra café m, er den like god som den alltid har vært? Fikk lyst på en nå merker jeg, lenge siden sist.

    SvarSlett
  3. Club sandwichen på CafeM er fortsatt byens beste. Synes jeg ihvertfall. Men, du må da være ganske så kjent her du da? CafeM tilhører liksom ikke turistmagnetene nede på brygga.......

    SvarSlett
  4. Jeg bodde faktisk rett over Café M mens jeg studerte på Borre for en del år siden, var fast gjest for å si det sånn:-)Tønsberg er den byen jeg ville bodd i hvis vi ikke skulle dratt tilbake til Oslo, har mange gode minner fra den byen...

    SvarSlett
  5. Så aldeles koselig. Dette er noe vi gjør alfor skjeldent...

    Klem.

    SvarSlett